sobota, 24 stycznia 2015

1.1 - Lady Gaga Fame Black Fluid -

Kochane !

W między czasie będą ukazywały się posty na temat perfum z mojej toaletki :)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_recorded_by_Lady_Gaga




Jak w dzisiejszych czasach każda gwiazda wielkiego ekranu wydaje książki, programy tv oraz perfumy. W mojej małej kolekcji znalazły się perfumy piosenkarki Lady Gagi.




Tak naprawdę Lady Gaga to Stefani Joanne Angelina Germanotta. Słynna z piosenek takich jak "Bad romance" czy "Poker face".

No ale nie do tego zmierzamy, przybliżyłam minimalnie kim jest nasza publikowana osobistość :)

Perfumy znalazły się u mnie jako prezent, początkowo bardzo spodobała mi się butelka i wielkim zdziwieniem była dla mnie woda w kolorze czarnym. 
Butelka nie jest jakoś szczególnie wylewna, ale jest solidna, chociaż korek od butelki jest ciężki do założenia.




Perfumy mają słodki zapach, są duszące, ale pocieszę Was są tylko duszące z początku, po wywietrzeniu są naprawdę znośne i ładnie pachną. Plusem perfum jest to, że woda w kolorze czarnym nie zostawia śladów na ciele ani ubraniu. 

"Fame" to perfumy z kategorii kwiatowo - owocowej, skupiają się wokół trzech głównych akordów :
ciemnego, zmysłowego i jasnego. 

Nuty zapachowe: belladonna, morela, miód, szafran, orchidea tygrysia, jaśmin sambac, kadzidło.




https://www.flickr.com/photos/idhren/8142358764/

Perfumy bardzo mi się podobają, ale dopiero po wywietrzeniu. Na razie jestem na początku używania, więc nie wiem czy kupię kolejną buteleczkę.

A Wy Kochane macie jakieś swoje ulubione ? 

Takie bez których nie wychodzicie w domu ?

Podzielcie się w komentarzach :)

AlaMaKota


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz