poniedziałek, 26 stycznia 2015

Marc Jacobs Daisy Eau so Fresh

      Jedne z wielu perfum, które są moim pragnieniem, jeśli można tak nazwać. :)

Marc Jacobs Eau so Fresh Daisy - woda toaletowa.







     Przeczytałam wiele opinii na temat Eau so Fresh Daisy i opinie są jak najbardziej pozytywne. Przede wszystkim piękna butelka, ozdobiona kwiatami w kolorze beżu, złota oraz żółtego. 
Butelka wielki plus, ponieważ ja jestem osobą której podobają się ozdobne butelki, a ta jest przepiękna.

Opis jaki znalazłam na stronie :



Daisy Eau so Fresh to zupełnie nowy zapach, który dołącza do rodziny Daisy. Kwiatowo-owocowa dawka słonecznej energii, która pobudza do czerpania z życia tego, co najlepsze. Ta swawolna, nieco kapryśna wariacja pierwszego zapachu Daisy, kusi nutami delikatnej maliny, zmysłowej dzikiej róży i ciepłej śliwki. Wysublimowana woń Daisy Eau s doskonale oddajeo Fresh kobiecy, żywiołowy klimat projektów Marca Jacobsa.


    Z statystyk portalu http://wizaz.pl/ perfumy Daisy Eau so Fresh na 5 gwiazdek mają 3 i pół. Opinie są różne, ale kobietki są raczej przekonane do zapachu, większość wypowiada się o nich jako "perfumy na lato, świeże i delikatne".

    Zapach trwały, długo utrzymuje się na skórze  podobno jest trochę nudnawy.
Z moich poszukiwań po drogeriach Planet Parfum w Aalst - Belgia znalazłam. Zaaplikowałam na paseczek testowy i długo towarzyszyły mi w kieszeni kurtki. Mnie osobiście podobają się Daisy Eau so Fresh. I w najbliższym czasie planuję zakup, jednak ich cena jest wysoka - może nie aż tak wygórowana jak za Chanel No5, ale to już troszkę uszczupli mój budżet. 


     Cena za 75 ml 279 zł w drogerii Douglas, za 100 ml 372 zł. Oczywiście można zawsze kupić tester - bez oryginalnej uznawanej przez niektóre panie infantylnej butelki , no ale co to za radocha ?

    Kilka słów o projektancie :

Marc Jacobs jeden z najpopularniejszych projektantów swojego pokolenia. Dzieła projektanta tryskają energią oraz kreatywnością. Znany jest z dokładnego dobrania detali, luksusowych krojów a także zaskakującego i niepowtarzalnego charakteru mody.

Porównanie zakupu :

oryginał 75 ml - 279 zł 
tester 125 ml - 170 zł

    I teraz pojawia się zawahanie, a może jednak tester ? 
Tylko kilka niepokojących myśli, a może zapach jest tak bardzo niepodobny do oryginału, że szkoda 170 zł, a lepiej dołożyć około 100 zł i mieć oryginał w mniejszej pojemności. 


   Ja zawsze uważałam i stosuję się do tego kiedy sama kupuję sobie perfumy, że wolę mniejsze pojemności, bo czasami bywa tak, że zapachy nam się nudzą i szukamy czegoś innego, a kiedy nie zużyjemy całej zawartości buteleczki, zawsze możemy do niej powrócić później. 

Podsumowując Daisy Eau so Fresh, to zapach dla mnie, dla każdej kobiety która lubi pachnieć świeżo i delikatnie oraz dla każdego mężczyzny który lubi by jego kobieta tak pachniała :) 

Kategoria: kwiatowo - owocowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: różowy grejpfrut, malina, gruszka
nuta serca: fiołek, dzika róża, kwiat jabłoni, liczi, płatki jaśminu
nuta bazy: piżmo, śliwka, drzewo cedrowe




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz